Zarząd Łomżyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Łomży informuje, że z dniem 1 października 2015 r. ulegają zmianie numery telefonów do zgłaszania awarii i usterek w dni wolne od pracy i po godzinach pracy Administracji Spółdzielni.
Od 01.10.2015 r. awarie i usterki występujące w dni wolne od pracy i po godzinach pracy Administracji Spółdzielni należy zgłaszać:
- awarie i usterki hydrauliczne – 517 046 122,
- awarie i usterki elektryczne – 694 430 631.
W godzinach pracy Administracji Spółdzielni pozostają aktywne dotychczasowe numery telefonów:
- 86 216 56 78 – Administracja Osiedla Centrum,
- 86 215 26 21 – Administracja Osiedla Jantar,
- 86 215 26 31 – Administracja Osiedla Konstytucji i Górka Zawadzka.
dodano dnia: 21-09-2015
opublikował: Krzysztof Cieśliński